Nowy punkt obsługi klienta FRW
Będzie łatwiej i wygodniej. Przedsiębiorcy mogą już korzystać z nowego punktu obsługi. Został on uruchomiony przy ul. Limanowskiego 15 w Wałbrzychu.
Klienci mogą załatwić tu wszystkie sprawy związane z aplikowaniem o środki finansowe w ramach prowadzonych przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego programów i projektów unijnych, rządowych i samorządowych.
– Po długim okresie izolacji społecznej spowodowanej stanem epidemii ponownie otwieramy swoje podwoje. Fundusz Regionu Wałbrzyskiego przygotował nowy punkt obsługi klienta, gdzie można prowadzić indywidualne rozmowy, doradzić w jaki sposób wypełnić wniosek, jak przygotować dokumenty aplikacyjne – tłumaczy Robert Jagła, prezes zarządu Funduszu Regionu Wałbrzyskiego. – Indywidulane spotkania odbywają się w komfortowych i dyskretnych warunkach – dodaje.
Z usług można korzystać od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30. Można się także umówić na spotkanie telefonicznie pod numerem 74 66 44 810.