Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta"

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta"

W dniu 25.04.2012 r. Fundusz Regionu Wałbrzyskiego oraz Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich zaprosili na bezpłatne szkolenie przedsiębiorców, pracodawców i pracowników zainteresowanych tematyką „Profesjonalna obsługa klienta”.

Program szkolenia obejmował zagadnienia związane z komunikacją interpersonalną, sposoby radzenia sobie z trudnym klientem, przyjmowanie reklamacji i zastrzeżeń, prowadzenie rozmowy handlowej, elementy negocjacji. Dodatkowo swoją prezentację na temat aktualnych możliwości wsparcia z Funduszy Europejskich miał PIFE.

Uczestnikami szkolenia były osoby, które zdają sobie sprawę, że dobie dużej konkurencji, porównywalnej jakości produktów i usług, to właśnie sposób obsługi decyduje o przewadze na rynku. Oczekiwania klientów w tym zakresie znacznie dziś wzrosły. Nadążyć za tymi oczekiwaniami mogą Ci, którzy inwestują w swój rozwój. Pracownik ma być dziś doradcą, opiekunem i wsparciem klienta.

Taka postawa warunkuje budowanie długotrwałych relacji z klientami. Szczególnym zainteresowaniem uczestników cieszyła się część praktyczna szkolenia, w której rozwiązywano problemy na podstawie konkretnych sytuacji życiowych. W czasie przerw i po zakończonym szkoleniu uczestnicy mieli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerką Panią mgr inż. Grażyną Muszyńską – Szmaj oraz z konsultantem PIFE.

Podziel się