Złóż wniosek o prolongatę w spłacie pożyczki online!

Złóż wniosek o prolongatę w spłacie pożyczki online!

Fundusz Regionu Wałbrzyskiego uruchomił możliwość elektronicznego złożenia wniosków, dotyczących prolongaty w spłacie pożyczek przez platformę www.wnioski.frw.pl. Przedsiębiorcy mogą złożyć dokumenty o prolongatę w spłacie pożyczki w związku z epidemią COVID-19 bez wychodzenia z domu. Procedura jest niezwykle prosta i bezpłatna. 

Jak złożyć wniosek o prolongatę w spłacie pożyczki w związku z epidemią COVID-19 online?

1. Załóż konto na portalu www.wnioski.frw.pl

Aby się zarejestrować trzeba wprowadzić nazwę użytkownika oraz email. Potwierdzenie rejestracji otrzymasz przez email.

2. Wypełnij wniosek

Wypełnij wniosek w postaci elektronicznej. Dla wszystkich rodzajów pożyczek obsługiwanych przez FRW jest dostępny jeden typ wniosku o prolongatę:

  • Wniosek o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią COVID-19_FRW

Wybierz rodzaj pożyczki, której wniosek ma dotyczyć oraz wnioskowany rodzaj pomocy. Uzupełnij pozostałe dane.

Upewnij się, że w swoim wniosku podałeś poprawny e-mail. To na ten adres otrzymasz potwierdzenie złożenia dokumentów.

3. Wyślij wniosek

Wypełniony wniosek wyślij naciskając przycisk WYŚLIJ FORMULARZ.

4. Odbierz potwierdzenie

Potwierdzenie złożenia wniosku otrzymasz na podany we wniosku adres e-mail.

Gotowe!

Podstawą rozpatrzenia przez FRW przedmiotowego wniosku będą dostarczone drogą pocztową oryginały oświadczeń.

WARUNKI UPROSZCZONEGO WNIOSKOWANIA O PROLONGATĘ W SPŁACIE – zapoznaj się przed wysłaniem wniosku online

ZŁÓŻ WNIOSEK O PROLONGATĘ online  klikając w link lub obrazek poniżej

Wniosek o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią COVID-19 można złożyć też w wersji papierowej – w siedzibie FRW wyłącznie w skrzynce pocztowej, oznaczonej jako „Miejsce do złożenia dokumentów” lub za pośrednictwem operatorów pocztowych – pobierając poniższe dokumenty aplikacyjne. Wydrukowane wnioski można pobrać też osobiście w siedzibie FRW wyłącznie w punkcie oznaczonym „Miejsce do złożenia dokumentów”.

Przypominamy, że od 18 marca 2020 roku do odwołania wszystkie jednostki FRW funkcjonują za pośrednictwem kontaktu elektronicznego lub telefonicznego w każdy dzień roboczy w godz.: 10:00-14:00.

Informujemy Klientów o konieczności złożenia wniosku na aktualnie obowiązujących wzorach dokumentów, celem jego rozpatrzenia przez FRW.

Dokumenty do pobrania

1. Wniosek o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią COVID-19_FRW – DOC

2. Oświadczenie wnioskodawcy do wniosku online o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią – COVID-19_FRW – DOC

3. Warunki Uproszczonego Wnioskowania o Zmianę Zasad Spłaty zobowiązań pożyczkowych wobec FRW w związku ze skutkami pandemii koronawirusa SARS-Cov-2 – PDF

Podziel się