Złóż wniosek o prolongatę w spłacie pożyczki online!
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego uruchomił możliwość elektronicznego złożenia wniosków, dotyczących prolongaty w spłacie pożyczek przez platformę www.wnioski.frw.pl. Przedsiębiorcy mogą złożyć dokumenty o prolongatę w spłacie pożyczki w związku z epidemią COVID-19 bez wychodzenia z domu. Procedura jest niezwykle prosta i bezpłatna.
Jak złożyć wniosek o prolongatę w spłacie pożyczki w związku z epidemią COVID-19 online?
1. Załóż konto na portalu www.wnioski.frw.pl
Aby się zarejestrować trzeba wprowadzić nazwę użytkownika oraz email. Potwierdzenie rejestracji otrzymasz przez email.
2. Wypełnij wniosek
Wypełnij wniosek w postaci elektronicznej. Dla wszystkich rodzajów pożyczek obsługiwanych przez FRW jest dostępny jeden typ wniosku o prolongatę:
- Wniosek o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią COVID-19_FRW
Wybierz rodzaj pożyczki, której wniosek ma dotyczyć oraz wnioskowany rodzaj pomocy. Uzupełnij pozostałe dane.
Upewnij się, że w swoim wniosku podałeś poprawny e-mail. To na ten adres otrzymasz potwierdzenie złożenia dokumentów.
3. Wyślij wniosek
Wypełniony wniosek wyślij naciskając przycisk WYŚLIJ FORMULARZ.
4. Odbierz potwierdzenie
Potwierdzenie złożenia wniosku otrzymasz na podany we wniosku adres e-mail.
Gotowe!
Podstawą rozpatrzenia przez FRW przedmiotowego wniosku będą dostarczone drogą pocztową oryginały oświadczeń.
WARUNKI UPROSZCZONEGO WNIOSKOWANIA O PROLONGATĘ W SPŁACIE – zapoznaj się przed wysłaniem wniosku online
ZŁÓŻ WNIOSEK O PROLONGATĘ online klikając w link lub obrazek poniżej
Wniosek o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią COVID-19 można złożyć też w wersji papierowej – w siedzibie FRW wyłącznie w skrzynce pocztowej, oznaczonej jako „Miejsce do złożenia dokumentów” lub za pośrednictwem operatorów pocztowych – pobierając poniższe dokumenty aplikacyjne. Wydrukowane wnioski można pobrać też osobiście w siedzibie FRW wyłącznie w punkcie oznaczonym „Miejsce do złożenia dokumentów”.
Przypominamy, że od 18 marca 2020 roku do odwołania wszystkie jednostki FRW funkcjonują za pośrednictwem kontaktu elektronicznego lub telefonicznego w każdy dzień roboczy w godz.: 10:00-14:00.
Informujemy Klientów o konieczności złożenia wniosku na aktualnie obowiązujących wzorach dokumentów, celem jego rozpatrzenia przez FRW.
Dokumenty do pobrania
1. Wniosek o zmianę warunków umowy spowodowany epidemią COVID-19_FRW – DOC