Praca – Asystent ds. administracji

Praca – Asystent ds. administracji

Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni w Biurze Regionalnym w Szczecinie osobę na stanowisku Asystenta ds. administracji.

Osoba będzie odpowiedzialna za:

  • kompleksowa obsługa organizacyjno- administracyjna Biura Regionalnego w Szczecinie,
  • administracyjna obsługa procesu pożyczkowego Klientów Funduszu (w tym informowanie o ofercie FRW, przyjmowanie wniosków pożyczkowych, kompletowanie niezbędnej dokumentacji do oceny wniosków pożyczkowych),
  • organizacja logistyki w przekazywaniu dokumentacji klientów Biura Regionalnego z i do siedziby głównej FRW,
  • podpisywanie umów pożyczek i zabezpieczeń spłaty tych umów, wydawanie klientom dokumentacji związanej z funkcjonującymi umowami, ścisła współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi FRW w zakresie przekazywania dokumentacji pożyczkowej klientów, przeprowadzanie wizyt terenowych w siedzibie wnioskodawców i klientów Funduszu,
  • promocja usług finansowych i doradczych na obszarze działalności Biura Regionalnego
  • rekrutacja uczestników do regionalnych i krajowych programów z dofinansowaniem UE,
  • organizacja działań promocyjnych i szkoleń organizowanych przez Fundusz dla przedsiębiorców i instytucji współpracujących z Funduszem w zakresie oferty pożyczkowej lub realizowanych projektów z dofinansowaniem UE.

Wymagania:

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w działach obsługi klienta instytucji finansowej, ubezpieczeniowej lub w podmiocie świadczącym usługi doradcze dla przedsiębiorstw, organizacji non- profit na stanowisku związanym z obsługą biurową,
  • znajomość dokumentów formalno- prawnych i finansowych przedsiębiorstw, organizacji non- profit,
  • wysoka odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
  • umiejętność pracy w modelu rozproszonym,
  • wysokie zdolności organizacyjne,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne,
  • prawo jazdy kat. B i umożliwienie wykorzystywania przez pracownika samochodu prywatnego do celów służbowych,
  • obsługa pakietu Office,
  • rzetelna postawa wobec klientów i pracodawcy
  • znajomość języków obcych oraz obsługi informatycznych baz danych będzie dodatkowym atutem

Wybranemu kandydatowi FRW oferuje:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź w oparciu o umowę cywilno- prawną
  • pracę w stale rozwijającej się instytucji otoczenia biznesu o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju osobistego

Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego życiorysu wraz z listem motywacyjnym (w terminie 14 dni od daty ogłoszenia).

Nadesłanych aplikacji nie zwracamy, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Życiorys powinien zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Prosimy o zawarcie w CV i liście motywacyjnym  klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z siedzibą w Wałbrzychu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO)

Aplikuj teraz

Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Regionu Wałbrzyskiego („FRW”) z siedzibą w Wałbrzychu (58-300) przy  ul. Bolesława Limanowskiego 15 (KRS 0000066780).

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z: wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie  w FRW (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wypełnieniem prawnych obowiązków ciążących na FRW (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Posiada Pani/Pan możliwość uzyskania kopii danych. W tym celu należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Banku poprzez niżej wskazany adres email.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy.

Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania / poprawienia (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO).

W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie.

Podziel się