Praca – Asystent ds. administracji
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni w Biurze Regionalnym w Szczecinie osobę na stanowisku Asystenta ds. administracji.
Osoba będzie odpowiedzialna za:
- kompleksowa obsługa organizacyjno- administracyjna Biura Regionalnego w Szczecinie,
- administracyjna obsługa procesu pożyczkowego Klientów Funduszu (w tym informowanie o ofercie FRW, przyjmowanie wniosków pożyczkowych, kompletowanie niezbędnej dokumentacji do oceny wniosków pożyczkowych),
- organizacja logistyki w przekazywaniu dokumentacji klientów Biura Regionalnego z i do siedziby głównej FRW,
- podpisywanie umów pożyczek i zabezpieczeń spłaty tych umów, wydawanie klientom dokumentacji związanej z funkcjonującymi umowami, ścisła współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi FRW w zakresie przekazywania dokumentacji pożyczkowej klientów, przeprowadzanie wizyt terenowych w siedzibie wnioskodawców i klientów Funduszu,
- promocja usług finansowych i doradczych na obszarze działalności Biura Regionalnego
- rekrutacja uczestników do regionalnych i krajowych programów z dofinansowaniem UE,
- organizacja działań promocyjnych i szkoleń organizowanych przez Fundusz dla przedsiębiorców i instytucji współpracujących z Funduszem w zakresie oferty pożyczkowej lub realizowanych projektów z dofinansowaniem UE.
Wymagania:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w działach obsługi klienta instytucji finansowej, ubezpieczeniowej lub w podmiocie świadczącym usługi doradcze dla przedsiębiorstw, organizacji non- profit na stanowisku związanym z obsługą biurową,
- znajomość dokumentów formalno- prawnych i finansowych przedsiębiorstw, organizacji non- profit,
- wysoka odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
- umiejętność pracy w modelu rozproszonym,
- wysokie zdolności organizacyjne,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne,
- prawo jazdy kat. B i umożliwienie wykorzystywania przez pracownika samochodu prywatnego do celów służbowych,
- obsługa pakietu Office,
- rzetelna postawa wobec klientów i pracodawcy
- znajomość języków obcych oraz obsługi informatycznych baz danych będzie dodatkowym atutem
Wybranemu kandydatowi FRW oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź w oparciu o umowę cywilno- prawną
- pracę w stale rozwijającej się instytucji otoczenia biznesu o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego życiorysu wraz z listem motywacyjnym (w terminie 14 dni od daty ogłoszenia).
Nadesłanych aplikacji nie zwracamy, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Życiorys powinien zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).
Prosimy o zawarcie w CV i liście motywacyjnym klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z siedzibą w Wałbrzychu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO)
Aplikuj teraz
Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Regionu Wałbrzyskiego („FRW”) z siedzibą w Wałbrzychu (58-300) przy ul. Bolesława Limanowskiego 15 (KRS 0000066780).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z: wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w FRW (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wypełnieniem prawnych obowiązków ciążących na FRW (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Posiada Pani/Pan możliwość uzyskania kopii danych. W tym celu należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Banku poprzez niżej wskazany adres email.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy.
Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania / poprawienia (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO).
W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie.