Praca – Specjalista ds. Księgowości
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku Specjalisty ds. księgowości.
Osoba będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
- odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji, prowadzenie dokumentacji podatkowej,
- nadzór nad ewidencją operacji gospodarczych zgodnie z prawem bilansowym oraz podatkowym,
- współudział przy prowadzeniu dokumentacji księgowej i podejmowaniu czynności księgowych oraz rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań przewidzianych przepisami prawa (sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych, innych wymaganych przepisami prawa),
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych fundacji- miesięcznych, kwartalnych i rocznych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami rachunkowości,
- bieżąca analiza i uzgadnianie sald kont księgowych,
- kontrola kosztów stałych,
- rozliczanie podatku VAT,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem i księgowaniem dokumentów (w tym związanych z realizowanymi projektami, dofinansowanymi ze środków UE i publicznych),
- nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca,
- kontrola i audyt dokumentów księgowych,
- przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
- przygotowywanie raportów na rzecz NBP,GUS i Instytucji Pośredniczących nadzorujących realizację projektów dofinansowanych ze środków UE i publicznych,
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi i biegłym rewidentem,
- aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów księgowych i finansowych,
- bieżąca współpraca z Głównym Księgowym- Członkiem Zarządu Fundacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana ekonomia, finanse, rachunkowość),
- minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego stosowania,
- umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,
- znajomość systemu finansowo-księgowego klasy ERP oraz biegłość w posługiwaniu się arkuszami kalkulacyjnymi,
- biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
- samodzielność w realizowaniu zadań,
- zdolności organizacyjne i umiejętność współpracy zespołowej,
- mile widziana znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu (planowanie, budżetowanie, raportowanie),
- mile widziane doświadczenie w służbach księgowych fundacji.
Wybranemu kandydatowi FRW oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w stale rozwijającej się instytucji otoczenia biznesu o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego życiorysu wraz z listem motywacyjnym (w terminie 14 dni od daty ogłoszenia) za pośrednictwem portalu pracuj.pl lub na adres e-mail: info@frw.pl
Nadesłanych aplikacji nie zwracamy, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Życiorys powinien zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).
Prosimy o zawarcie w CV i liście motywacyjnym klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z siedzibą w Wałbrzychu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).
Aplikuj teraz
Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Regionu Wałbrzyskiego („FRW”) z siedzibą w Wałbrzychu (58-300) przy ul. Bolesława Limanowskiego 15 (KRS 0000066780).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z: wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w FRW (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wypełnieniem prawnych obowiązków ciążących na FRW (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Posiada Pani/Pan możliwość uzyskania kopii danych. W tym celu należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Banku poprzez niżej wskazany adres email.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy.
Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania / poprawienia (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO).
W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych jest dobrowolne.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@frw.pl.