Praca – Ekspert dotacyjny
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Eksperta dotacyjnego – Specjalisty ds. projektów multimedialnych i social media. Miejsce pracy: Wałbrzych.
Osoba będzie odpowiedzialna za:
- pomoc w zakresie sporządzania biznesplanów dla firm w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- wsparcie merytoryczne uczestników projektu w przygotowaniu biznesplanów na rozpoczęcie działalności gospodarczej (w tym elementów związanych z analizą finansową, marketingową i SWOT)
- prowadzenie szkoleń w zakresie przedsiębiorczości i budowy biznesplanów,
- dokonywanie oceny wniosków dotyczących przyznawania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości/ biznesplanów,
- promocję usług finansowych, szkoleniowych i doradczych w obszarze działalności projektowej,
- marketing (w tym Social media marketing) i rekrutacja uczestników projektów realizowanych z programów dofinansowanych w ramach środków publicznych i UE
- organizacja działań promocyjnych i szkoleniowych organizowanych przez Fundusz dla przedsiębiorców i instytucji współpracujących z FRW
Wymagania:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w działach związanych z promocją i finansowaniem klientów instytucjonalnych w instytucji finansowej, ubezpieczeniowej lub w Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) świadczących usługi doradcze dla przedsiębiorstw, organizacji non- profit na stanowisku związanym z obsługą klienta lub marketingu,
- znajomość dokumentacji finansowej i formalno- prawnej przedsiębiorstw,
- umiejętność sporządzania biznesplanów, jak i ich poszczególnych elementów,
- znajomość zaawansowanych technik marketingowych (w tym doświadczenie w prowadzeniu profili biznesowych w mediach społecznościowych i/ lub administrowanie platformami biznesowymi),
- wysoka odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
- otwartość na zmiany oraz energię w działaniu,
- umiejętność identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji,
- kreatywność i wysokie zdolności organizacyjne,
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne,
- obsługa pakietu Office,
- rzetelna postawa wobec klientów i pracodawcy,
- czynne prawo jazdy kat. B
Wybranemu kandydatowi FRW oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w stale rozwijającej się instytucji otoczenia biznesu o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego życiorysu wraz z listem motywacyjnym (w terminie 14 dni od daty ogłoszenia) na adres e-mail: info@frw.pl
Nadesłanych aplikacji nie zwracamy, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Życiorys powinien zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).
Prosimy o zawarcie w CV i liście motywacyjnym klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z siedzibą w Wałbrzychu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO)
Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Regionu Wałbrzyskiego („FRW”) z siedzibą w Wałbrzychu (58-300) przy ul. Bolesława Limanowskiego 15 (KRS 0000066780).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z: wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w FRW (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wypełnieniem prawnych obowiązków ciążących na FRW (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Posiada Pani/Pan możliwość uzyskania kopii danych. W tym celu należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Banku poprzez niżej wskazany adres email.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy.
Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania / poprawienia (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO).
W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych jest dobrowolne.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@frw.pl.