Kontakt

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości. Gorąco zachęcamy do korzystania z naszego formularza kontaktowego widocznego poniżej.

Fundusz Regionu Wałbrzyskiego informuje o wprowadzeniu z dniem 18 marca 2020 r. ograniczenia w dostępie osobistym do siedziby w Wałbrzychu i Biurze Regionalnym w Poznaniu.

W sprawie złożonych wniosków pożyczkowych prosimy o kontakt z głównym biurem Funduszu Regionu Wałbrzyskiego w Wałbrzychu.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości. Gorąco zachęcamy do korzystania z naszego formularza kontaktowego widocznego poniżej.

„Zgodnie z przepisami art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z/s w Wałbrzychu, ul. Limanowskiego 15, 58-300 Wałbrzych, KRS: 0000066780, NIP: 8861029908, REGON: 89002702400000. Pani/Pana dane podane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celach kontaktowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

Fundusz Regionu Wałbrzyskiego

ul. Limanowskiego 15
58-300 Wałbrzych

tel.: +48 74 66 44 810
fax: +48 74 66 44 822

e-mail: biuro@frw.pl

pn. – pt. – w godz. 7:30 – 15:30

woj. dolnośląskie

 

Biuro Regionalne FRW

ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań

tel.: 61 62 33 163

e-mail: biuro.wielkopolskie@frw.pl

pn.- pt. – w godz. 8:00 – 16:00
wt. – w godz. 9:30 – 17:30

woj. wielkopolskie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundusz Regionu Wałbrzyskiego. Kontakt
    z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: zofia.nitka@frw.pl
  • Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi interesantów oraz w celu ochrony administratora przed ewentualnymi roszczeniami osób trzecich – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  • Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych będzie administrator oraz podmioty upoważnione do tego odrębnymi przepisami prawa.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na realizację celów przetwarzania, jednak nie dłużej niż 14 dni. Okres ten może ulec przedłużeniu w związku
    z postepowaniem na podstawie przepisów prawa.
  • Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem.
  • Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO lub w celach marketingu bezpośredniego. Nie przetwarzamy Państwa danych w celach marketingowych.
  • Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
  • Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie